top of page
  • mondovcik

Moje začiatky a prečo reality?

Predaj bol pre mňa nedosiahnuteľný, bol veľkou neznámou.


Pred podnikaním v realitách som sedela na dvoch manažérskych postoch nákupcu na zahraničných trhoch. Vtedy ma fascinoval predaj zamestnávateľky. S dievčenským úsmevom a pokojom angličana ona predala všetko, čo som priviezla zo zahraničných trhov kamiónovou a lodnou prepravou. Predaj bol pre mňa nedosiahnuteľný, bol veľkou neznámou. Práca nákupcu bola statická prevažne v manažérskom kresle, s množstom voňavých silných čiernych káv. Za kancelárskym stolom som pre zahraničných obchodných partnerov pripravovala objednávky, škriepila sa s prepravcami, čo odvážne nakladali tovar za hranicami, a ovládali len môj materinský jazyk. Niekoľkokrát do roka smerovali moje cesty do zahraničia zafixovať obchodné podmienky a inšpirovať sa novými trendmi na expo. Monotónnosť pracovnej náplne u mňa viedla k nespokojnosti. Práve nepokoj, pohyb, energia tvorby a kreativity ma posúvala na ceste ďalej.


"Veci, ktoré neovládam sa túžim učiť. Lákajú ma výzvy, nové obzory."

Veci, ktoré neovládam sa túžim učiť. Lákajú ma výzvy, nové obzory. Pri práci nákupcu som dosiahla pracovný strop, zrekonštruovala marketing, priniesla do spoločnosti vietor, otvorila ju príležitostiam, počas jedného roka sa ju naučila čítať ako básničku naspamäť. Predaj bol v tom čase za hranicou mojich možností. Je to ako naučiť sa hereckému umeniu, ktoré doposiaľ môže človek obdivovať len z kresla v hľadisku, ako naučiť sa nový cudzí jazyk, či začať nový šport. Napriek tomu som túžila zmocniť sa umenia predaja, argumentácie, vyjednávania, stratégií obchodu, kontraktov a kontaktu s ľudmi. Moja nespútaná duša na dobre platených manažérskych postoch, pripútaných ku kancelárskej stoličke trpela. Preto som vstúpila do sveta podnikania, cez bránu slobody. Do sveta mužov, do sveta realít.


Prečo reality? Trh realít mi ponúkol širokú diverzitu. V prípade predaja vysávačov, je produkt nacielený presnému segmentu klientov. Nehnuteľnosti to je hlboká studnica ponuky, z ktorej sa ujde každému. Domy, byty, pozemky, objekty, hotely, kancelárie, výrobné haly pre klientov bez rozdielu, pohlavia, rasy, pracovného zaradenia, jazykového vybavenia a rozpočtov. A v neposlednom rade je prirodzené, že sa tu dajú zarobiť veľmi slušné peniaze. Každá nehnuteľnosť je iná, pretože každá nehnuteľnosť má iného majiteľa, sotva existujú dve na vlas rovnaké. A každá si žiada osobitný prístup marketingového mixu a predajných technik a verte, že každá jedna má svoj vlastný príbeh. Dnes mám za sebou stovky uzavretých výhradných zmlúv a niekoľko stovák odovzdaných kľúčov od dverí, ktoré možno povedú k nových príbehom ľudí, ich štvornohých miláčikov a nehnuteľností. Pretože domov nie sú len štyri steny, domov sú vzťahy medzi jednotlivými členmi rodiny, domov je pocit spolupatričnosti, empatie, priestor z ktorého človek odchádza, aby sa tam opäť vrátil, kde cíti lásku, pokoj a pocit bezpečia. Pre všetky tieto dôvody je bývanie na piedestály najdôležitejšich životných potrieb človek. Aj preto milujem svoju prácu.

bottom of page